Vem kontrollerar ditt företags ”digitala dörrar”?
Likaväl som att ni på företaget håller koll på vilka bankkort ni använder, vilka nycklar som går till vilken dörr, vilka låskoder som används eller
För oss är det optimala när vi kan ha långvariga relationer både med kunder och samarbetspartners, då lär vi känna varandra och det blir enklare för oss att leverera med hög kvalitet. En förutsättning för att vi ska kunna göra det, är att vi förblir nyfikna och fortsätter att lära oss nya saker.
På det viset har vi hjälpt otaliga kunder med marknadskommunikation sedan starten. Våra finaste stunder är när vi märker att kunderna blir glada, stolta och det går bra för deras verksamheter.
Roine Andersson & Åsa Stenström
De flesta företag är idag medvetna om, eller tvingade, att jobba med hållbarhet sett ur olika aspekter som miljö, socialt och ekonomi. Kanske har ditt företag redan kommit en god bit på vägen, men berättar ni om ert hållbarhetsarbete för omvärlden?
Vill ni komma igång med AI på er arbetsplats? Här är en chans för dig och dina medarbetare att kickstarta användning av AI/ChatGPT. Kursen är utformad för alla som jobbar med information, text och bild på olika sätt: ledare, strateger, kommunikatörer med flera. Kursen ska ses som ett första steg för alla som ”är nyfikna på AI, kanske testat lite ChatGPT, men inte fått kläm på det”.
Är du nystartad eller omstartad i behov av att ta tag i ditt företags marknadskommunikation? Då kan vi hjälpa dig. Eller behöver ni en kreativ workshop för att bearbeta en viss fråga?
Vi utgår från de kunskaper om företaget som ni på företaget har, ställer frågor, hjälper er att se tydligare och sammanfattar. Du får ett resultat som gör det enklare för dig att fatta beslut framåt.
Genom att målmedvetet jobba med ett grafisk uttryck och ett tydligt budskap lär sig kunderna vilka ni är via olika kanaler som sociala medier, annonser, hemsida, pressmeddelanden eller något annat smart sätt.
Vi hjälper dig att sätta ihop en bra mix och producerar din reklam och information så att du når ut med ditt budskap på ett kostnadseffektivt sätt.
Likaväl som att ni på företaget håller koll på vilka bankkort ni använder, vilka nycklar som går till vilken dörr, vilka låskoder som används eller
Det är inte klokt vad vi fått vara med om! Pandemi, Rysslands krig mot Ukraina, Israel och Hamas‚ skenande energipriser, lågkonjunktur, prishöjningar på allt utom
Idag är det mer eller mindre givet att man tänker på hållbarhet som företagare. Det oavsett om man är ett stort företag med krav på